« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
S projektom Najmlađi za vode Hrvatske 2019. i našom temom: „Što je voda za piće i kako se dobiva – kako dolazi do slavine“ – Nikoga ne smijemo ostaviti po strani – svi trebamo vodu, smo vas upoznali na početku i sada pri kraju projektnih aktivnosti.
Rezultati projekta su sljedeći: istraživali smo na terenu u vodocrpilištu Prosina u Kneževim Vinogradima, obrađivali podatke i izradili Ppt, pomno isplanirali, osmislili i realizirali edukativne radionice za učenike razredne nastave 2., 3. I 6. Razreda matične škole. Kroz projekt smo potakli kreativnost učenika kroz istraživački rad na terenu i kritičko razmišljanje učenika, razvijali prezentacijske komunikacijske, organizacijske, demonstracijske i digitalne vještine učenika 6. razreda odnosno mladih edukatora. Potakli i razvijali ekološku svijest kod učenika 2., 3. i 6. razreda o potrebi očuvanja pitke vode kao prirodnog resursa bez kojega ne možemo a sve na temelju spoznaja o zalihama pitke vode u RH koje su velike, o tome kako se voda crpi i pročišćava u vodocrpilištu te kako slavinama dolazi do krajnjih potrošača. Kod učenika smo potakli i razvoj humanih odnosa prema ranjivim skupinama u društvu poput migranata.
Važno nam je i to što su učenici razredne nastave pokazali zadovoljstvo i veliku aktivnost tijekom provedenih radionica, uvodne igre – oluja ideja na temu PITKA VODA, interakcije učenika tijekom prezentacije, poticanje navike pijenja vode i završne aktivnosti kroz popunjavanje križaljke na temu VODA kao i što su izrazili želju za sličnim sadržajima i u budućnosti.
Brankica Murk, prof.
S projektom Najmlađi za vode Hrvatske 2019. i našom temom: „Što je voda za piće i kako se dobiva – kako dolazi do slavine“ – Nikoga ne smijemo ostaviti po strani – svi trebamo vodu, smo vas upoznali na početku i sada pri kraju projektnih aktivnosti.
Rezultati projekta su sljedeći: istraživali smo na terenu u vodocrpilištu Prosina u Kneževim Vinogradima, obrađivali podatke i izradili Ppt, pomno isplanirali, osmislili i realizirali edukativne radionice za učenike razredne nastave 2., 3. I 6. Razreda matične škole. Kroz projekt smo potakli kreativnost učenika kroz istraživački rad na terenu i kritičko razmišljanje učenika, razvijali prezentacijske komunikacijske, organizacijske, demonstracijske i digitalne vještine učenika 6. razreda odnosno mladih edukatora. Potakli i razvijali ekološku svijest kod učenika 2., 3. i 6. razreda o potrebi očuvanja pitke vode kao prirodnog resursa bez kojega ne možemo a sve na temelju spoznaja o zalihama pitke vode u RH koje su velike, o tome kako se voda crpi i pročišćava u vodocrpilištu te kako slavinama dolazi do krajnjih potrošača. Kod učenika smo potakli i razvoj humanih odnosa prema ranjivim skupinama u društvu poput migranata.
Važno nam je i to što su učenici razredne nastave pokazali zadovoljstvo i veliku aktivnost tijekom provedenih radionica, uvodne igre – oluja ideja na temu PITKA VODA, interakcije učenika tijekom prezentacije, poticanje navike pijenja vode i završne aktivnosti kroz popunjavanje križaljke na temu VODA kao i što su izrazili želju za sličnim sadržajima i u budućnosti.
Brankica Murk, prof.