« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Međunarodni projekt Innovate Your Dreams 2019 i u OŠ Šećerana
Projekt okuplja oko 100 000 učenika s četiri kontinenta, među kojima su i četiri skupine učenika iz OŠ Šećerana.
Mješovite skupine učenika pod vodstvom učiteljica Gabriele Feher, Brankice Murk, Nikoline Janc i ravnateljice Đurđice Petrović svaki tjedan rješavaju postavljene zadatke.
Do sada su izmišljali zanimanja koja bi mogla postojati u budućnosti tražeći tako moguća buduća rješenja trenutno postojećih problema poput bolesti, zagađenja, ratova, siromaštva, nedostatka resursa ili vremena. Promišljali su o tome kako razvoj tehnologije utječe na društvene promjene, crtali stripove, izrađivali plakate i umne mape.
Sudionici kroz projektne aktivnosti tijekom sedam tjedana razvijaju brojne kompetencije za budućnost: komunikaciju, suradništvo, inovativnost, maštovitost, zajedničko rješavanje problema, kritičko promišljanje te poznavanje informacijskih i komunikacijskih tehnologija. Projekt je pokrenuo Microsoftov inovativni edukator i pakistanski učitelj mentor Khurram Whiz.
Cilj projekta je pomoći učenicima da se pripreme za izazove budućnosti kroz razvijanje vještina koje će im biti potrebne za uspješnije snalaženje u budućim zanimanjima. Procjenjuje se kako će 65% djece koja trenutno pohađaju osnovnu školu u budućnosti raditi poslove koji danas još uopće ne postoje.
Proaktivnost i proširivanje horizonta svakako su odlike koje će naše učenike istaknuti u mnoštvu i pripremiti za zahtjeve tržišta rada u budućnosti!
Međunarodni projekt Innovate Your Dreams 2019 i u OŠ Šećerana
Projekt okuplja oko 100 000 učenika s četiri kontinenta, među kojima su i četiri skupine učenika iz OŠ Šećerana.
Mješovite skupine učenika pod vodstvom učiteljica Gabriele Feher, Brankice Murk, Nikoline Janc i ravnateljice Đurđice Petrović svaki tjedan rješavaju postavljene zadatke.
Do sada su izmišljali zanimanja koja bi mogla postojati u budućnosti tražeći tako moguća buduća rješenja trenutno postojećih problema poput bolesti, zagađenja, ratova, siromaštva, nedostatka resursa ili vremena. Promišljali su o tome kako razvoj tehnologije utječe na društvene promjene, crtali stripove, izrađivali plakate i umne mape.
Sudionici kroz projektne aktivnosti tijekom sedam tjedana razvijaju brojne kompetencije za budućnost: komunikaciju, suradništvo, inovativnost, maštovitost, zajedničko rješavanje problema, kritičko promišljanje te poznavanje informacijskih i komunikacijskih tehnologija. Projekt je pokrenuo Microsoftov inovativni edukator i pakistanski učitelj mentor Khurram Whiz.
Cilj projekta je pomoći učenicima da se pripreme za izazove budućnosti kroz razvijanje vještina koje će im biti potrebne za uspješnije snalaženje u budućim zanimanjima. Procjenjuje se kako će 65% djece koja trenutno pohađaju osnovnu školu u budućnosti raditi poslove koji danas još uopće ne postoje.
Proaktivnost i proširivanje horizonta svakako su odlike koje će naše učenike istaknuti u mnoštvu i pripremiti za zahtjeve tržišta rada u budućnosti!