« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Kako je sve krenulo… Volimo naš planet Zemlju i zalažemo se za očuvanje i zaštitu Zemlje.
NAJMLAĐI ZA VODE HRVATSKE 2017./2018.
Kako je sve krenulo… Volimo naš planet Zemlju i zalažemo se za očuvanje i zaštitu Zemlje. Na izvannastavnoj aktivnosti mladih ekologa, u rujnu ove godine, naša mentorica Brankica Murk upoznala nas je s natječajem Hrvatskih voda pod nazivom „Najmlađi za vode Hrvatske 2017./2018.“ i sa temom „Priroda za vodu.“ U natječaj smo se mogli uključiti kroz sljedeće kategorije: mogli smo izrađivati edukativni materijal (kalendar,letak,strip ili brošuru), prijaviti likovni rad , napisati slogan (pjesmicu) ili kratki spot. Mi smo se odlučili za edukativnu radionicu pod nazivom „ Kako racionalno koristiti vodu u svakodnevnim aktivnostima“ koju smo pripremili za učenike od prvog do četvrtog razreda matične škole. Odabrali smo temu koju učenici razredne nastave razumiju, imaju koristi od nje i koja će doprinijeti razvoju ekološke svijesti o potrebi štednje vode kao resursa bez koga ne možemo. Izradili smo vremenik projekta, podijelili zaduženja u našem malom timu, osmislili aktivnosti kako bi postigli interakciju sa učenicima što je uvjet uspješnog učenja te počeli raditi na prezentaciji. Nakon predstavljanja učenicima, u uvodnom dijelu smo se igrali i olujom ideja ispisali na ploči sve učeničke asocijacije na temu voda. Zatim je uslijedila kratka anketa o racionalnom korištenju vode u svakodnevnim aktivnostima iz koje je vidljivo kako su učenici prilično osviješteni o potrebi štednje vode. U glavnom dijelu je uslijedila prezentacija o značaju vode za život i kako se zbog toga svake godine obilježava svjetski dan voda te smo ih upoznali s još nekim postupcima štednje vode kao i zanimljivostima o vodi. Sve smo popratili pitanjima i prigodnim slikama kako bi zadržali pozornost učenika. Imali smo završnu probu u popodnevnom terminu i bili vrlo zadovoljni svojim vještinama prezentiranja i izlaganja koje smo razvili kroz ovaj projekt.
Nakon provedenih radionica od 1. do 4. razreda vrlo smo zadovoljni jer su svi učenici bili aktivni i izrazili želju da ih sa sličnim sadržajima ponovo posjetimo.
Kad napišemo projektnu dokumentaciju poslat ćemo ju i čekati rezultate natječaja u veljači.
Držite nam palčeve!
Ekolozi 6a odjela
Jana, Valentina, Lorena, Antonela, Antonio i Danijel
Kako je sve krenulo… Volimo naš planet Zemlju i zalažemo se za očuvanje i zaštitu Zemlje.
NAJMLAĐI ZA VODE HRVATSKE 2017./2018.
Kako je sve krenulo… Volimo naš planet Zemlju i zalažemo se za očuvanje i zaštitu Zemlje. Na izvannastavnoj aktivnosti mladih ekologa, u rujnu ove godine, naša mentorica Brankica Murk upoznala nas je s natječajem Hrvatskih voda pod nazivom „Najmlađi za vode Hrvatske 2017./2018.“ i sa temom „Priroda za vodu.“ U natječaj smo se mogli uključiti kroz sljedeće kategorije: mogli smo izrađivati edukativni materijal (kalendar,letak,strip ili brošuru), prijaviti likovni rad , napisati slogan (pjesmicu) ili kratki spot. Mi smo se odlučili za edukativnu radionicu pod nazivom „ Kako racionalno koristiti vodu u svakodnevnim aktivnostima“ koju smo pripremili za učenike od prvog do četvrtog razreda matične škole. Odabrali smo temu koju učenici razredne nastave razumiju, imaju koristi od nje i koja će doprinijeti razvoju ekološke svijesti o potrebi štednje vode kao resursa bez koga ne možemo. Izradili smo vremenik projekta, podijelili zaduženja u našem malom timu, osmislili aktivnosti kako bi postigli interakciju sa učenicima što je uvjet uspješnog učenja te počeli raditi na prezentaciji. Nakon predstavljanja učenicima, u uvodnom dijelu smo se igrali i olujom ideja ispisali na ploči sve učeničke asocijacije na temu voda. Zatim je uslijedila kratka anketa o racionalnom korištenju vode u svakodnevnim aktivnostima iz koje je vidljivo kako su učenici prilično osviješteni o potrebi štednje vode. U glavnom dijelu je uslijedila prezentacija o značaju vode za život i kako se zbog toga svake godine obilježava svjetski dan voda te smo ih upoznali s još nekim postupcima štednje vode kao i zanimljivostima o vodi. Sve smo popratili pitanjima i prigodnim slikama kako bi zadržali pozornost učenika. Imali smo završnu probu u popodnevnom terminu i bili vrlo zadovoljni svojim vještinama prezentiranja i izlaganja koje smo razvili kroz ovaj projekt.
Nakon provedenih radionica od 1. do 4. razreda vrlo smo zadovoljni jer su svi učenici bili aktivni i izrazili želju da ih sa sličnim sadržajima ponovo posjetimo.
Kad napišemo projektnu dokumentaciju poslat ćemo ju i čekati rezultate natječaja u veljači.
Držite nam palčeve!
Ekolozi 6a odjela
Jana, Valentina, Lorena, Antonela, Antonio i Danijel