preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Šećerana" Šećerana

Login
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Anketa
Sviđa li vam se nova web stranica škole?



Forum
Arhiva dokumenata
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
NAJMLAĐI ZA VODE HRVATSKE 2017./2018.
Autor: Gordana Pek, 13. 12. 2017.

 Kako je sve krenulo… Volimo naš planet Zemlju i zalažemo se za očuvanje i zaštitu Zemlje.


NAJMLAĐI ZA VODE HRVATSKE 2017./2018.

 Kako je sve krenulo… Volimo naš planet Zemlju i zalažemo se za očuvanje i zaštitu Zemlje. Na izvannastavnoj aktivnosti mladih ekologa, u rujnu ove godine, naša mentorica Brankica Murk upoznala nas je s natječajem Hrvatskih voda pod nazivom „Najmlađi za vode Hrvatske 2017./2018.“ i sa temom „Priroda za vodu.“ U natječaj smo se mogli uključiti kroz sljedeće kategorije: mogli smo izrađivati edukativni materijal (kalendar,letak,strip ili brošuru), prijaviti likovni rad , napisati slogan (pjesmicu) ili kratki spot. Mi smo se  odlučili za edukativnu radionicu pod nazivom „ Kako racionalno koristiti vodu u svakodnevnim aktivnostima“ koju  smo pripremili za učenike  od prvog do četvrtog razreda matične škole. Odabrali smo temu koju učenici razredne nastave razumiju, imaju koristi od nje i koja će doprinijeti razvoju ekološke svijesti o potrebi štednje vode kao resursa bez koga ne možemo. Izradili smo vremenik projekta, podijelili zaduženja u našem malom timu, osmislili aktivnosti kako bi postigli interakciju sa učenicima što je uvjet uspješnog učenja te počeli raditi na prezentaciji. Nakon predstavljanja učenicima, u uvodnom dijelu smo se igrali i olujom ideja ispisali na ploči sve učeničke asocijacije na temu voda. Zatim je uslijedila kratka anketa o racionalnom korištenju vode u svakodnevnim aktivnostima iz koje je vidljivo kako su učenici prilično osviješteni o potrebi štednje vode. U glavnom dijelu je uslijedila prezentacija o značaju vode za život i kako se zbog toga svake godine obilježava svjetski dan voda te smo ih upoznali s još nekim postupcima štednje vode kao i zanimljivostima o vodi. Sve smo popratili pitanjima i prigodnim slikama kako bi zadržali pozornost učenika. Imali smo završnu probu u popodnevnom terminu i bili vrlo zadovoljni svojim vještinama prezentiranja i izlaganja koje smo razvili kroz ovaj projekt.

Nakon provedenih radionica od 1. do 4. razreda vrlo smo zadovoljni jer su svi učenici bili aktivni i izrazili želju da ih sa sličnim sadržajima ponovo posjetimo.

Kad napišemo projektnu dokumentaciju poslat ćemo ju i čekati rezultate natječaja u veljači.

Držite nam palčeve!                                                    

                                                                                                                    Ekolozi 6a odjela

 Jana, Valentina, Lorena, Antonela, Antonio i Danijel





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
NAJMLAĐI ZA VODE HRVATSKE 2017./2018.
Autor: Gordana Pek, 13. 12. 2017.

 Kako je sve krenulo… Volimo naš planet Zemlju i zalažemo se za očuvanje i zaštitu Zemlje.


NAJMLAĐI ZA VODE HRVATSKE 2017./2018.

 Kako je sve krenulo… Volimo naš planet Zemlju i zalažemo se za očuvanje i zaštitu Zemlje. Na izvannastavnoj aktivnosti mladih ekologa, u rujnu ove godine, naša mentorica Brankica Murk upoznala nas je s natječajem Hrvatskih voda pod nazivom „Najmlađi za vode Hrvatske 2017./2018.“ i sa temom „Priroda za vodu.“ U natječaj smo se mogli uključiti kroz sljedeće kategorije: mogli smo izrađivati edukativni materijal (kalendar,letak,strip ili brošuru), prijaviti likovni rad , napisati slogan (pjesmicu) ili kratki spot. Mi smo se  odlučili za edukativnu radionicu pod nazivom „ Kako racionalno koristiti vodu u svakodnevnim aktivnostima“ koju  smo pripremili za učenike  od prvog do četvrtog razreda matične škole. Odabrali smo temu koju učenici razredne nastave razumiju, imaju koristi od nje i koja će doprinijeti razvoju ekološke svijesti o potrebi štednje vode kao resursa bez koga ne možemo. Izradili smo vremenik projekta, podijelili zaduženja u našem malom timu, osmislili aktivnosti kako bi postigli interakciju sa učenicima što je uvjet uspješnog učenja te počeli raditi na prezentaciji. Nakon predstavljanja učenicima, u uvodnom dijelu smo se igrali i olujom ideja ispisali na ploči sve učeničke asocijacije na temu voda. Zatim je uslijedila kratka anketa o racionalnom korištenju vode u svakodnevnim aktivnostima iz koje je vidljivo kako su učenici prilično osviješteni o potrebi štednje vode. U glavnom dijelu je uslijedila prezentacija o značaju vode za život i kako se zbog toga svake godine obilježava svjetski dan voda te smo ih upoznali s još nekim postupcima štednje vode kao i zanimljivostima o vodi. Sve smo popratili pitanjima i prigodnim slikama kako bi zadržali pozornost učenika. Imali smo završnu probu u popodnevnom terminu i bili vrlo zadovoljni svojim vještinama prezentiranja i izlaganja koje smo razvili kroz ovaj projekt.

Nakon provedenih radionica od 1. do 4. razreda vrlo smo zadovoljni jer su svi učenici bili aktivni i izrazili želju da ih sa sličnim sadržajima ponovo posjetimo.

Kad napišemo projektnu dokumentaciju poslat ćemo ju i čekati rezultate natječaja u veljači.

Držite nam palčeve!                                                    

                                                                                                                    Ekolozi 6a odjela

 Jana, Valentina, Lorena, Antonela, Antonio i Danijel





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju