preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Šećerana" Šećerana

Login
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Anketa
Sviđa li vam se nova web stranica škole?



Forum
Arhiva dokumenata
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Videokonferencijsko spajanje razredne nastave PŠ Baranjsko Petrovo Selo i PŠ Luč sa ostalim školama uključenim u projekt Skole 2.0
Autor: Gordana Pek, 12. 3. 2014.

U našoj su školi nastavljene aktivnosti primjene  IC tehnologije u nastavni proces.

Dana 12.3.2014. godine  u naše dvije područne škole, Baranjsko Petrovo Selo i Luč održani su sati likovne kulture u razrednoj nastavi uporabom videokonferencijske veze.


U našoj su školi nastavljene aktivnosti primjene  IC tehnologije u nastavni proces.

Dana 12.3.2014. godine  u naše dvije područne škole, Baranjsko Petrovo Selo i Luč održani su sati likovne kulture u razrednoj nastavi uporabom videokonferencijske veze.

Ove dvije područne škole spojile su se videokonferencijom  sa još 18 škola  u Republici Hrvatskoj.

Spojila ih je tema „Crta“iz nastavnog predmeta likovna kultura.

Videokonferencija je zamišljena kako bi potakla spajanje učitelja razredne nastave među školama uključenim u projekt Skole 2.0 ali i izvan njega.

Tema „Crta“ je odabrana kako bi se odradili nastavni sadržaji iz likovne kulture koji su se  prilagoditi svim razredima. Tijek videokonferencije je protekao na način da se u uvodnom dijelu svaka škola javila sa svojim predstavnikom i rekla nekoliko rečenica o sebi: naziv škole, razrede/uzrast učenika i imena učiteljica koje sudjeluju u videokonferenciji te nekoliko kratkih informacija o školi. Sva naša javljanja pratila je crta na zemljovidu Republike Hrvatske koja je spajala mjesta iz kojih  smo se javljali, u kojima se nalaze naše škole. To je ujedno bila motivacija za rad naših učenika. Nakon toga svaka je učiteljica/škola sama svojim učenicima objasnila likovni problem/zadatak i prepustila ih radu.  Nakon toga je uslijedilo ponovno javljanje sa kratkim izvješćem i pokazivanjem nekoliko radova koje su voditelji u školama/učiteljice odabrale.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Videokonferencijsko spajanje razredne nastave PŠ Baranjsko Petrovo Selo i PŠ Luč sa ostalim školama uključenim u projekt Skole 2.0
Autor: Gordana Pek, 12. 3. 2014.

U našoj su školi nastavljene aktivnosti primjene  IC tehnologije u nastavni proces.

Dana 12.3.2014. godine  u naše dvije područne škole, Baranjsko Petrovo Selo i Luč održani su sati likovne kulture u razrednoj nastavi uporabom videokonferencijske veze.


U našoj su školi nastavljene aktivnosti primjene  IC tehnologije u nastavni proces.

Dana 12.3.2014. godine  u naše dvije područne škole, Baranjsko Petrovo Selo i Luč održani su sati likovne kulture u razrednoj nastavi uporabom videokonferencijske veze.

Ove dvije područne škole spojile su se videokonferencijom  sa još 18 škola  u Republici Hrvatskoj.

Spojila ih je tema „Crta“iz nastavnog predmeta likovna kultura.

Videokonferencija je zamišljena kako bi potakla spajanje učitelja razredne nastave među školama uključenim u projekt Skole 2.0 ali i izvan njega.

Tema „Crta“ je odabrana kako bi se odradili nastavni sadržaji iz likovne kulture koji su se  prilagoditi svim razredima. Tijek videokonferencije je protekao na način da se u uvodnom dijelu svaka škola javila sa svojim predstavnikom i rekla nekoliko rečenica o sebi: naziv škole, razrede/uzrast učenika i imena učiteljica koje sudjeluju u videokonferenciji te nekoliko kratkih informacija o školi. Sva naša javljanja pratila je crta na zemljovidu Republike Hrvatske koja je spajala mjesta iz kojih  smo se javljali, u kojima se nalaze naše škole. To je ujedno bila motivacija za rad naših učenika. Nakon toga svaka je učiteljica/škola sama svojim učenicima objasnila likovni problem/zadatak i prepustila ih radu.  Nakon toga je uslijedilo ponovno javljanje sa kratkim izvješćem i pokazivanjem nekoliko radova koje su voditelji u školama/učiteljice odabrale.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju