« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Kako bismo što bolje iskoristili suvremenu tehnologiju u razmjeni znanja, mišljenja i razvijanja vlastitih stavova videokonferencijski smo se povezali s OŠ „Vladimira Nazora“ iz Čepina.
Kako bismo što bolje iskoristili suvremenu tehnologiju u razmjeni znanja, mišljenja i razvijanja vlastitih stavova videokonferencijski smo se povezali s OŠ „Vladimira Nazora“ iz Čepina. Prva je to videokonferencija za učenike osnovnih škola u našoj Županiji. Korištena nastavna metoda bila je debata, organiziran način razmjene mišljenja. Teze koje su zastupali učenici osmih rezreda bile su LEGALIZACIJA LAKIH DROGA i DRUŠTVENE MREŽE ZBLIŽAVAJU LJUDE. Učenici naše škole u prvoj debati (Legalizacija lakih droga) bili su negacijska skupina, branili su i argumentirali suprotno mišljenje od zadane teze na racionalan način, potkrepljujući ga logičkim i provjerenim informacijama. Suci, također učenici, presudili su u korist naše škole. U drugoj debati (Društvene mreže zbližavaju ljude) učenici OŠ „Šećerana“ bili su afirmacijska skupina, tj. branili su i zastupali zadanu tezu. U toj su debati bolji bili učenici iz Čepina.
Važno je istaknuti kako je riječ o integriranoj nastavi biologije, informatike i hrvatskog jezika. Nastavnice navedenih predmeta Brankica Murk, Silvija Borovečki i Gordana Pek kroz protekla dva mjeseca pripremale su učenike, upućivale ih u teoriju i relevantne izvore literature kako bi što uvjerljivije i sigurnije iznijeli argumente i dokaze skupine u kojoj se nalaze, bez obzira na osobno mišljenje o toj temi. Budući da se radi o počecima korištenja suvremene tehnologije na ovakav način u nastavi, našu videokonferecijsku debatu pratila je i Renata Ivanković, predstavnica Carneta.
Kako bismo što bolje iskoristili suvremenu tehnologiju u razmjeni znanja, mišljenja i razvijanja vlastitih stavova videokonferencijski smo se povezali s OŠ „Vladimira Nazora“ iz Čepina.
Kako bismo što bolje iskoristili suvremenu tehnologiju u razmjeni znanja, mišljenja i razvijanja vlastitih stavova videokonferencijski smo se povezali s OŠ „Vladimira Nazora“ iz Čepina. Prva je to videokonferencija za učenike osnovnih škola u našoj Županiji. Korištena nastavna metoda bila je debata, organiziran način razmjene mišljenja. Teze koje su zastupali učenici osmih rezreda bile su LEGALIZACIJA LAKIH DROGA i DRUŠTVENE MREŽE ZBLIŽAVAJU LJUDE. Učenici naše škole u prvoj debati (Legalizacija lakih droga) bili su negacijska skupina, branili su i argumentirali suprotno mišljenje od zadane teze na racionalan način, potkrepljujući ga logičkim i provjerenim informacijama. Suci, također učenici, presudili su u korist naše škole. U drugoj debati (Društvene mreže zbližavaju ljude) učenici OŠ „Šećerana“ bili su afirmacijska skupina, tj. branili su i zastupali zadanu tezu. U toj su debati bolji bili učenici iz Čepina.
Važno je istaknuti kako je riječ o integriranoj nastavi biologije, informatike i hrvatskog jezika. Nastavnice navedenih predmeta Brankica Murk, Silvija Borovečki i Gordana Pek kroz protekla dva mjeseca pripremale su učenike, upućivale ih u teoriju i relevantne izvore literature kako bi što uvjerljivije i sigurnije iznijeli argumente i dokaze skupine u kojoj se nalaze, bez obzira na osobno mišljenje o toj temi. Budući da se radi o počecima korištenja suvremene tehnologije na ovakav način u nastavi, našu videokonferecijsku debatu pratila je i Renata Ivanković, predstavnica Carneta.