« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
U prvom smo polugodištu u našoj školi realizirali temu TOLERANCIJA. Uredili smo pano na kojem su učenici mogli usvojiti osnovne pojmove vezane za temu kao što su biti tolerantan, a što netolerantan, pojam predrasude, diskriminacije, stereotipa, empatije. U tjednu obilježavanja Međunarodnog dana tolerancije 16. studenoga slušali smo u školskom holu Gibonnijevu pjesmu «Toleranca» i upoznali se s tekstom pjesme. Više o tome pročitaje pod opširnije.
Održane su pedagoške radionice s učenicima od 5. do 8. razreda u Šećerani i PŠ Baranjsko Petrovo Selo. Sudjelovalo je 11o učenika u Šećerani i 45 učenika u Baranjskom Petrovom Selu. Radionice su vodile stručne suradnice Suzana Leskovar, psihologinja škole, Dragana Barbir, pedagoginja škole i Marijana Kuna knjižničarka škole. Cilj radionice bio je da učenici nauče imati potrebu za prihvaćanjem i poštovanjem, te usvojiti pojmove tolerancija, različitost i empatija. O toleranciji se danas mnogo govori, ali je malo prisutna među nama i imali su zadatak promisliti zašto se to događa i koji su razlozi tome? Zadatak radionice je bio da učenici usvoje spoznaju da se dijete ne rađa tolerantno, nego da se to uči. Učenici su za vrijeme radionica teže naglašavali pozitivne stvari o sebi i drugima, teže izražavali svoje stavove o tome i mišljenja smo da i dalje treba raditi na toj temi. Ono što se moglo uočiti je i da učenici prepoznaju situacije u životu u kojima nema tolerancije, a da se slabo snalaze u razumijevanju osjećaja i svojih, ali i drugih ljudi. Učenici su u evaluacijskom listiću na kraju radionice većina odgovorila da im se radionica sviđa.
Dragana Barbir, pedagoginja škole
U prvom smo polugodištu u našoj školi realizirali temu TOLERANCIJA. Uredili smo pano na kojem su učenici mogli usvojiti osnovne pojmove vezane za temu kao što su biti tolerantan, a što netolerantan, pojam predrasude, diskriminacije, stereotipa, empatije. U tjednu obilježavanja Međunarodnog dana tolerancije 16. studenoga slušali smo u školskom holu Gibonnijevu pjesmu «Toleranca» i upoznali se s tekstom pjesme. Više o tome pročitaje pod opširnije.
Održane su pedagoške radionice s učenicima od 5. do 8. razreda u Šećerani i PŠ Baranjsko Petrovo Selo. Sudjelovalo je 11o učenika u Šećerani i 45 učenika u Baranjskom Petrovom Selu. Radionice su vodile stručne suradnice Suzana Leskovar, psihologinja škole, Dragana Barbir, pedagoginja škole i Marijana Kuna knjižničarka škole. Cilj radionice bio je da učenici nauče imati potrebu za prihvaćanjem i poštovanjem, te usvojiti pojmove tolerancija, različitost i empatija. O toleranciji se danas mnogo govori, ali je malo prisutna među nama i imali su zadatak promisliti zašto se to događa i koji su razlozi tome? Zadatak radionice je bio da učenici usvoje spoznaju da se dijete ne rađa tolerantno, nego da se to uči. Učenici su za vrijeme radionica teže naglašavali pozitivne stvari o sebi i drugima, teže izražavali svoje stavove o tome i mišljenja smo da i dalje treba raditi na toj temi. Ono što se moglo uočiti je i da učenici prepoznaju situacije u životu u kojima nema tolerancije, a da se slabo snalaze u razumijevanju osjećaja i svojih, ali i drugih ljudi. Učenici su u evaluacijskom listiću na kraju radionice većina odgovorila da im se radionica sviđa.
Dragana Barbir, pedagoginja škole