preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Šećerana" Šećerana

Login
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Anketa
Sviđa li vam se nova web stranica škole?



Forum
Arhiva dokumenata
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
23. ožujka – Svjetski dan meteorologije
Autor: Emilija Šmit Polić, 28. 3. 2022.

Svjetski dan meteorologije obilježava se 23. ožujka jer je na taj dan 1950. godine službeno osnovana Svjetska meteorološka organizacija (WMO), međuvladina organizacija i specijalizirana agencija organizacije UN-a koja okuplja 185 država članica.

Hrvatska je od osnutka WMO-a surađivala s tom organizacijom, a nakon stjecanja samostalnosti i sama je u studenome 1992. godine postala članicom WMO-a. 

 

***Rano upozorenje i djelovanje***

Sve češće smo svjedoci ekstremnih vremenskih pojava zbog čega nam prognoze koje govore kakvo će vrijeme biti više nisu dovoljne. Od sve većeg su značaja prognoze koje javnost obavještavaju o očekivanim posljedicama vremena kako bi se spasili ljudski životi.

Svjetski dan meteorologije, koji se obilježava 23. ožujka, ove je godine posvećen ranom upozorenju i ranom djelovanju, a naglasak se stavlja na ključnu važnost hidrometeoroloških informacija i informacija o klimi za smanjenje rizika od katastrofa.

***Male meteorološke radionice***

U našim školama, matičnoj i područnoj u Baranjskom Petrovom Selu, cijeli mjesec ožujak posvetili smo temi meteorologije i proveli nekoliko aktivnosti. Učenici dodatne nastave geografije i učenici izvannastavne aktivnosti Mali meteorolozi preuzeli su ulogu učitelja i učenicima 3.a, 3.c i 4.c razreda održali male meteorološke radionice na kojima su im pokazali izradu termometra i vjetrulje. Osim toga, zajedno su ponovili nastavne sadržaje vezane za vremenske pojave, različita podneblja, vrste vjetrova koji pušu u našoj domovini, meteorološke simbole i još mnogo toga. Na zanimljiv način učenici su mogli utvrditi svoja znanja i izvesti zaključke o organiziranosti prirode. Zbog obostranog oduševljenja, učenika razredne nastave i učenika koji su ovom prigodom „preuzeli” ulogu učitelja, obećali smo osmisliti radionice i za iduću godinu.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
23. ožujka – Svjetski dan meteorologije
Autor: Emilija Šmit Polić, 28. 3. 2022.

Svjetski dan meteorologije obilježava se 23. ožujka jer je na taj dan 1950. godine službeno osnovana Svjetska meteorološka organizacija (WMO), međuvladina organizacija i specijalizirana agencija organizacije UN-a koja okuplja 185 država članica.

Hrvatska je od osnutka WMO-a surađivala s tom organizacijom, a nakon stjecanja samostalnosti i sama je u studenome 1992. godine postala članicom WMO-a. 

 

***Rano upozorenje i djelovanje***

Sve češće smo svjedoci ekstremnih vremenskih pojava zbog čega nam prognoze koje govore kakvo će vrijeme biti više nisu dovoljne. Od sve većeg su značaja prognoze koje javnost obavještavaju o očekivanim posljedicama vremena kako bi se spasili ljudski životi.

Svjetski dan meteorologije, koji se obilježava 23. ožujka, ove je godine posvećen ranom upozorenju i ranom djelovanju, a naglasak se stavlja na ključnu važnost hidrometeoroloških informacija i informacija o klimi za smanjenje rizika od katastrofa.

***Male meteorološke radionice***

U našim školama, matičnoj i područnoj u Baranjskom Petrovom Selu, cijeli mjesec ožujak posvetili smo temi meteorologije i proveli nekoliko aktivnosti. Učenici dodatne nastave geografije i učenici izvannastavne aktivnosti Mali meteorolozi preuzeli su ulogu učitelja i učenicima 3.a, 3.c i 4.c razreda održali male meteorološke radionice na kojima su im pokazali izradu termometra i vjetrulje. Osim toga, zajedno su ponovili nastavne sadržaje vezane za vremenske pojave, različita podneblja, vrste vjetrova koji pušu u našoj domovini, meteorološke simbole i još mnogo toga. Na zanimljiv način učenici su mogli utvrditi svoja znanja i izvesti zaključke o organiziranosti prirode. Zbog obostranog oduševljenja, učenika razredne nastave i učenika koji su ovom prigodom „preuzeli” ulogu učitelja, obećali smo osmisliti radionice i za iduću godinu.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju